wada fabryczna jak nic nie wywaliło mi korby tylko pękł samoistnie blok silnika koło filtra oleju. silnik się kręci ale jest pękniety blok i wywaliło olej więc mimo wszystko wymiana całego dołu ;/ nie ma to jak mieć pecha i zepsuło się to co najgorsze z możliwych ...
Witam, ja również napisze coś na temat silników BXE czy BXF
Specjalizuję się właśnie w sprzedaży części samochodowych - głównie grupa VW,
Sprzedaje minimum 2 silniki typu BXE BXF w ciągu tygodnia, jest to konstrukcja bardziej podatna na usterki niż silniki 2.0 TDI,
Korbowód który wychodzi bokiem jest normą, moi klienci zajmują miejsca
nr1. przebieg 64kkm 3 miesiące po gwarancji w Audi
nr2. przebieg 73kkm
nr3. przebieg 103kkm świeżo po serwisie w ASO
Problem dotyczy wszystkich samochodów z silnikami 90 czy 105 km(BXE BXF), padają silniki pada osprzęt - turbiny pompowtryski dwumasy..
Dla osób które uważają ze silniki 1.9 TDI są bezawaryjne - są beznadziejne, mniej awaryjne są 2.0 BKD, sprzedając silniki samochodowe a mam w swojej ofercie AXRy BLSy BKD BLT BXE/F - własnie ten 90/105km wypada najgorzej ! Notorycznie pada osprzęt jak i silniki.
Przedstawiłem swoją opinie na temat silników,
co do komercji posiadam w swojej ofercie części do grupy VW młode roczniki 2008-2011, jest to chyba przydatna informacja dla osób poszukujących dobrych sprawdzonych używanych części.
Silniki BXE BXF są wymienne również z całym osprzętem, różnią sie tylko programowo.
Klient do Octavii z silnikiem BXE - kupował u mnie BXFa 2010r kompletnego - wszystko gra
Ja p...le jak ja sie ciesze, ze zdecydowalem sie na ten ubogi w zawory BMM 8V, ale przynajmniej mi nie punknie, jak jakis dziurawiony w kiosku ruchu kondom :szeroki_usmiech
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
No, koledzy - nie przesadzajmy znów w drugą stronę bo nam zaraz wyjdzie, że sławne głowice i turbinki w BKD to fałszywa pieśń przeszłości a 1.9 wysrywały się od zawsze tylko jakoś nikt o tym dziwnym trafem nie pisał/mówił :twisted:
Żeby wydawać jakiekolwiek sądy nt. awaryjności musielibyśmy mieć statystyki trochę szersze niż własne doświadczenia z danego auta czy nawet kilka przypadków z praktyki warsztatu/sklepu. Przecież tych modeli poszło na rynki tysiące !
BTW - w każdej marce znajdzie się takie "kwiatki" ze spektakularnymi fuck-upami ale to nie oznacza absolutnie NICZEGO.
Ilość sprzedanych sztuk "zamiennych" silników powinno zestawić się z ilością jeżdzących na naszych drogach. Wtedy widać jaki jest odsetek padaków i które są faktycznie bardziej podatne - 1.9 czy 2.0.
sprintery mialy podobny problem zbyt duzy moment obrotowy do wytrzymalosci korbowoduw trzeba odpowiednio wczesniej biegi zmieniac pomimo tego ze auto ciagnie po pewnym czasie rozciagal sie korbowod obracalo panewke i bam
Czy opisywana usterka łapie się w zakres dodatkowego ubezpieczenia typu Lifetime/Life Plus, albo tego, o czym ostatnio pisano w kontekście Seata i grupy VAG? Chodzi o ubezpieczenie 1-2-3- letnie dla samochodów nie starszych niż 7 lat.
a ja mialem octe 2 2007 rok z przsebiegiem 200 tys i nic i oznaczenia bxe serwis od 1 dnia do ostatniego nie narzekalem i nowy wlasciciel tez nie narzeka to moze tylko przypadek albo zalezy jak kto uzytkuje diesla ...
Skoda Forever jednak
Vw Golf I II III
Opel Omega C
Peugeot 206 HDi
Vw Golf V 1,9 tdi 90 koni
Citroen C5 2.0 Hdi Audi A8 2001 D2 3.3 TDi
Skoda Octavia II 2005 elegance kombi
Skoda Octavia II 2009 FL 1.9 TDi
VW Golf VI 2011 1.6 Tdi
Skoda Octavia II FL RS kombi
Opcja jest jeszcze jedna, mniej przyjemna- huta mogła spaprać robotę i dać zły stop stali. Znam historię z jednej z hut w Polsce, że miała miejsce własnie taka historia a dotyczyła elementów skrzyń biegów. Skończyło się na ugodzie pomiędzy hutą a odbiorcą, że w razie czego- tym czymś były ewentualne sprawy gwarancyjne, huta pokrywa wszystkie koszty wymiany wadliwych elementów.
I tak może być i w tym przypadku- a że Skoda po raz kolejny może umyć ręce to już inna sprawa.
Jeśli chodzi o sprawy zmęczeniowe- skoro te silniki robią kosmiczne przebiegi rzędu kilkuset tysięcy kilometrów, to pęknięty blok silnika przy tak "śmiesznie" niskim przebiegu ewidentnie wskazuje na wadę materiału.
It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Witam, ja również napisze coś na temat silników BXE czy BXF
Specjalizuję się właśnie w sprzedaży części samochodowych - głównie grupa VW,
Sprzedaje minimum 2 silniki typu BXE BXF w ciągu tygodnia, jest to konstrukcja bardziej podatna na usterki niż silniki 2.0 TDI,
Korbowód który wychodzi bokiem jest normą, moi klienci zajmują miejsca
nr1. przebieg 64kkm 3 miesiące po gwarancji w Audi
nr2. przebieg 73kkm
nr3. przebieg 103kkm świeżo po serwisie w ASO
Problem dotyczy wszystkich samochodów z silnikami 90 czy 105 km(BXE BXF), padają silniki pada osprzęt - turbiny pompowtryski dwumasy..
Dla osób które uważają ze silniki 1.9 TDI są bezawaryjne - są beznadziejne, mniej awaryjne są 2.0 BKD, sprzedając silniki samochodowe a mam w swojej ofercie AXRy BLSy BKD BLT BXE/F - własnie ten 90/105km wypada najgorzej ! Notorycznie pada osprzęt jak i silniki.
wszystk ofajnie opisane , ale wypowiedz wydaje mi sie zbyt subiektywna.
Po pierwsze:
Czy wziales pod uwage ilos wyprodukowanych silnikow 1.9 a 2.0?
Po drugie:
jak mi wiadomo konstrukcja 1.9 jest starsza od 2.0 za czym idzie wiekszy przebieg silnikow 1.9, ktore trafiaja na polski rynek z cofnietymi licznikami
Po trzecie:
moze i 1.9 n ie jest jakims 7 cudem swiata ktory nie wymaga zadnego wkladu finansowego, ale prosze mi odpowiedziec czy nie lepiej wydac pare stowek i zapobiec rozpadowi silnika do ktorego czesci sa ogolno dostepne (mowa oczywiscie o 1.9) czy nawet kupno silnika, a nizeli wydatek liczony w tysiacach przy jednostce 2.0?
Komentarz